מובילה את תחומי שירות וחווית לקוח למעלה מ-25 שנה בייעוץ ארגוני: לווי והובלת תהליכים אסטרטגיים, חוצי-ארגון, חיבור למגמות וטרנדים מקומיים ועולמיים, חיבור לחזון ויעדי הארגון בראייה מערכתית וגיבוש תפישות שירות והפעלה ממוקדת לקוח (חיצוני ופנימי). תכלול מערכות ויחידות ארגוניות לגיבוש אמת ארגונית אחת, יצירת רציפות שירותית, יעילות תפעולית וחווית לקוח מיטבית.
נבחרת איכותית של יועצים מנוסים, בעלי התמחויות מגוונות: אסטרטגיה, ייעוץ ארגוני, הנדסת תעשיה וניהול, מערכות מידע וטכנולוגיה, הדרכה, אנליטיקה, מדידה ובקרה. צוות המומחים מלווה את הארגון בגיבוש ראיה מקיפה ומעשית, הרואה באינטגרציה ובאיזון נכון בין השקעה בתהליכים וטכנולוגיה לבין השקעה במרכיבים הרסטרטגיים, ארגוניים/תפעוליים והאנושיים, את סוד ההצלחה.
חדשנות כתפיסת עולם: שילוב והטמעת פתרונות טכנולוגים מתקדמים, תרגום היכולות הטכנולוגיות לתועלות עסקיות, בדגש על פשטות וידידותיות עם חיבור ישיר ליעדי הארגון ותהליכים תומכים.
אנו לא רק מייעצים, אנו מיישמים ומלווים את הארגון בצורה יעילה ואפקטיבית, תוך לווי צמוד לאורך התהליך.
הבית שלכם בסנסקום להדרכה ופיתוח מיומנויות חווית לקוח.מענה אופטימאלי לארגונים
המעוניינים לקיים תהליך פיתוח של ההון האנושי לצורך הטמעת תהליכים, יצירת שינוי והובלה לשיפור הביצועים
יצירתי יותר זה יעיל יותר, למידה
חוויתית וחדשנית: הדרכות מותאמות
לקהל היעד ומשולבות מגוון שיטות
לקבלת חוויה שלמה מעשירה בהליך הלמידה.
אין פתרונות בית ספר, מכלול פתרונות הדרכה אפקטיביים לבעלי התפקידים השונים המשתלבים בתהליך ההכשרת שלעובדים, החל מכניסתם לתפקיד (Welcome) ועד לטיפוחם לאורך זמן (Training).
מיומנויות אישיות, ראיה ארגוני, מחוייבות ושותפות איתכם בתהליך.
הדרכה מידי טובי המומחים בעולם
קשרי הלקוחות המבוססת מודלים
ותיאוריות ומועשרת בנסיון מעשי
במגוון מערכי קשרי לקוחות בארגונים
מסקטורים שונים. שותפות מלאה לתהליך,
תוך שילוב נסיון ביעוץ ארגוני ושימוש בכלים הנכונים לצורך השגת שיפור בביצועים.
סנסקום מספקת ערך ללקוחותיה ונמצאת הכי קרוב עם הלקוח על מנת להגיע הכי רחוק שניתן.
מר בריזינוב הינו בוגר תואר שני בהנדסת סייבר ותואר שני במנהל עסקים (ארה"ב) ומשמש כחבר מוסמך בסוכנות הפדרלית לניהול חירום על ידי המחלקה לביטחון פנים בארה"ב.